Онлайн помічники: 5 простих способів дистанційної передачі показів електроенергії у Київській області

Кінець місяця – традиційний період передачі показів лічильників за використану електроенергію. Для цього ДТЕК Київські регіональні електромережі пропонує клієнтам скористатися зручними дистанційними сервісами. Вони значно економлять час та дозволяють, не виходячи, із дому передати покази лічильника за лічені хвилини. Мешканці Київщини, які щомісяця передають покази електролічильника з 1 по 3 число кожного місяця, сплачують лише за фактичне споживання. Якщо ОСР не отримує актуальних показів, нарахування здійснюються за середніми показниками – за даними двох останніх послідовно знятих показів лічильника і надається постачальникам для формування рахунків клієнтам. А отже – сума у платіжці може відрізнятись від обсягу електроенергії, який був використаний протягом останнього місяця. «ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та запроваджує сучасні стандарти обслуговування. Ми регулярно нагадуємо клієнтам, що фіксувати покази лічильника потрібно щомісяця в останній день та повідомляти їх оператору системи розподілу впродовж трьох днів. Кожен клієнт може обрати найбільш зручний спосіб передачі показів: особистий кабінет, форма на сайті, мобільний додаток «Мережі онлайн», чат-бот у Viber та Telegram або голосове меню автоматичної передачі показів. Всі сервіси зручні і допоможуть кожній сім'ї економити час та передавати покази у режимі 24/7», – зазначив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда. Оберіть найбільш зручний для себе канал і подавайте покази щомісяця: * через мобільний додаток «Мережі онлайн» (додаток доступний в AppStore та Google Play Market); * веб-форму на сайті без додаткової реєстрації. У розділі треба обрати район, вказати номер особового рахунку, кількість зон на вашому лічильнику та покази по зонах; * особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі; * чат-бот у Viber або Telegram. Знайти їх можна за назвою «ДТЕК Київські регіональні електромережі»; * голосове меню автоматичної передачі показів. Телефонуйте за номерами (044) 4590740, (067) 4957040, (093) 495-70-40 або (099) 495-70-40 та обирайте кнопку «2». Після дотримуйтесь інструкцій для успішної фіксації показів. Коротке відео чому важливо передавати покази лічильника можна подивитися за посиланням. Покрокова інструкція, як користуватися чат-ботом для передачі показів — у відео. Як повідомлялося раніше, ДТЕК Київські регіональні електромережі у 2021 році планово замінив своїм клієнтам 37 тисяч застарілих електролічильників. Нові електронні прилади покращать точність обліку електроенергії. Заміна лічильників передбачена інвестиційною програмою. Довідково: Якщо у клієнта встановлено двозонний прилад обліку, то передавати покази потрібно окремо по кожній зоні — «день» і «ніч». На табло такого лічильника дані відображаються послідовно: кількість використаної електроенергії в цілому та окремо за «денним» та «нічним» тарифом, дата, час роботи приладу та інше. Щоб зняти покази, необхідно дочекатися появи потрібної інформації на табло або натискати кнопку «введення» для перемикання даних, поки не з’явиться потрібна інформація. У різних типів лічильників відображення зони має різні індекси. У клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі вони такі: * для лічильника типу GAMA зона «день» на дисплеї буде відображатися з індексом «1.5.8.2», а зона «ніч» — «1.5.8.1»; * прилад марки «NiK»: «день» — «1.8.2» або «1.5.8.2», «ніч» — «1.8.3» або «1.5.8.1»; * якщо у вас лічильник типу NP або MTX, то зона «день» — «А2» або «1.8.2», а зона «ніч» — «А1» або «1.8.3».