Зручні сервіси швидкого обслуговування клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі у месенджерах Viber і Telegram
Клієнтам ДТЕК Київські регіональні електромережі доступний надійний та зручний електронний помічник — чат-бот у Viber та Telegram. Він допомагає у зручний час замовляти або користуватися послугами оператора системи розподілу електроенергії. Наразі перевагами сервісу користується майже 250 тисяч мешканців Київщини.
За допомогою чат-боту клієнти можуть повідомити про відсутність електроенергії, передати покази електролічильника та замовити послугу щодо роботи приладів обліку (заміну, налаштування, опломбування/розпломбування, повідомити про проблему). Також через чат-бот компанія інформує клієнтів про зміни в роботі та сервісах компанії, нагадує про необхідність передачі показів електролічильника.
«ДТЕК – надійна та відповідальна компанія. Більше року в компанії працює чат-бот. Це зручний онлайн інструмент, який дозволяє отримати відповіді на найпоширеніші питання в звичних для клієнтів месенджерах Viber або Telegram. Сьогодні вже майже 250 тисяч мешканців області користуються ним та переконалися у його зручності та простоті. Щомісяця кількість активних користувачів збільшується, адже він функціонує в режимі 24/7» – зазначають в ДТЕК Київські регіональні електромережі.
Для того, щоб користуватися перевагами чат-боту ДТЕК Київські регіональні електромережі необхідно:
-
у пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Київські регіональні електромережі»;
-
пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
-
обрати в меню послугу, яка цікавить, та скористатися нею.
Як повідомлялося раніше, у червні ДТЕК Київські регіональні електромережі повернув світло понад 530 тисячам родин, що лишилися без електропостачання через аварійні ситуації та ракетні обстріли на енергообладнанні компанії. З початку війни фахівці компанії не зупиняли свою роботу та продовжують підтримувати надійність та якість електропостачання для мешканців, підприємств та установ Київщини.