У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСНІЙ ВІЙСЬКОВІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ ПРАЦЮЄ «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» ДЛЯ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН: (044) 363 07 34
У Київській ОВА продовжує свою роботу контакт-центр для прийому звернень від жителів регіону. Кол-центр працює щодня з понеділка по п’ятницю, крім святкових днів: 09:00 – 18:00. Прийом дзвінків здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34.
Так, за минулий тиждень, з 19 до 25 грудня, на телефон «гарячої лінії» КОВА надійшло 834 дзвінки.
Питання, що порушували заявники, оперативно передаються на опрацювання до відповідних структурних підрозділів та служб.
Звертаємо увагу, дзвінки з номерів українських мобільних операторів здійснюються за тарифом оператора.
Нагадаємо, на «гарячу лінію» Київської ОВА ви також можете залишати відгуки про роботу Пунктів Незламності в регіоні. Зворотний зв’язок про діяльність Пунктів допоможе виправити недоліки та покращити їхню роботу.