Настав час передачі показів лічильника. Щоб всі клієнти мали змогу вчасно та в зручному форматі передавати покази, в ДТЕК Київські регіональні електромережі функціонують дистанційні, а тому числі онлайн сервіси. Вони працюють 24/7 і дозволяють не відвідувати  офіси компанії, що особливо актуально у воєнний час та з огляду на ризики повітряних ударів. Найпростіший з наявних сервісів – чат-бот у Viber та Telegram. Він дозволяє передати покази та отримати послуги компанії у декілька кліків.

Щоб швидко та легко передати покази лічильника, ДТЕК Київські регіональні електромережі рекомендує всім побутовим клієнтам скористатися чат-ботом у Viber та Telegram. Компанія нагадує, що передавати покази потрібно з 1 по 3 число кожного місяця. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — коректні рахунки за спожиту електроенергію. Онлайн сервіс заощаджує час та виключає необхідність відвідувати офіси компанії, що зручно та безпечно, особливо в умовах воєнного часу.

«ДТЕК продовжує розвивати електромережі, використовуючи сучасні цифрові технології та спираючись на принципи сталого розвитку. Наша мета — надавати українцям якісні послуги з електропостачання європейського рівня. Створення чат-боту було відповіддю ДТЕК Київські регіональні електромережі на запит клієнтів мати зручний онлайн-інструмент для отримання послуг компанії. На сьогодні вже понад 286 тисяч мешканців Київщини користуються ним та щомісяця цей показник збільшується. За допомогою чат-боту у серпні передали покази лічильника понад 82 тисячі клієнтів», — повідомили в компанії.

Підключитися до сервісу дуже просто:

  • В пошуку ввести «ДТЕК Київські регіональні електромережі» або перейти за прямим посиланням Viber або Telegram;
  • Слідуючи за підказками меню, отримати або передати необхідну інформацію.


Також передати покази лічильників можна й іншим зручним для клієнтів способом:

  • через мобільний додаток «Мережі онлайн» (додаток доступний в AppStore та Google Play Market)
  • вебформу на сайті без додаткової реєстрації. У розділі треба обрати район, вказати номер особового рахунку, кількість зон на вашому лічильнику та покази по зонах
  • особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі
  • голосове меню автоматичної передачі показів. Телефонуйте за номерами (044) 4590740, (067) 4957040, (093) 495-70-40 або (099) 495-70-40 та обирайте кнопку «2». Після дотримуйтесь інструкцій для успішної фіксації показів

Нагадаємо, ідентифікація користувачів чат-боту відбувається за допомогою номеру особового рахунку. Якщо клієнт не пам’ятає номер особового рахунку, його можна отримати у кол-центрі компанії за телефонами (044) 4590740, (067/093/099)4957040.

Відео-інструкцію, як користуватися чат-ботом, можна переглянути тут.