Бишівська сільська територіальна громада
Київська область, Фастівський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

З турботою про клієнтів: під час карантину ДТЕК Київські регіональні електромережі рекомендує користуватися дистанційними сервісами

Дата: 03.11.2021 12:53
Кількість переглядів: 237

Із суботи, 30 жовтня на Київщині почав діяти «червоний» рівень епідемічної небезпеки. Через введення в області обмежень, передбачених «червоною зоною» карантину, заради безпеки клієнтів та співробітників компанії, ДТЕК Київські регіональні електромережі тимчасово припинив особистий прийом клієнтів у Центрах обслуговування клієнтів. Всі послуги та довідкову інформацію компанія надає дистанційно, в тому числі через зручні онлайн канали, які працюють у цілодобовому режимі.

«ДТЕК — надійна, відповідальна компанія. Ми створили зручні та прості у використанні дистанційні канали зв’язку з компанією. Завдяки ним, клієнти, залишаючись вдома, можуть вирішити всі питання, які пов’язані з роботою оператора системи розподілу. Онлайн сервіси, які сьогодні пропонує компанія клієнтам, дозволяє передати покази лічильника, повідомити або дізнатися інформацію про відсутність електроенергії. Окрім того, наші клієнти можуть дистанційно замовити приєднання до мережі або збільшення потужності, подати заявку щодо роботи приладу обліку», — підкреслив Віталій Шайда, генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі.

Оберіть зручний спосіб зв’язку з компанією:

  • сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі;
  • чат-бот у Viber або Telegram;
  • особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі;
  • мобільний додаток «Мережі онлайн» (додаток доступний в AppStore та Google Play Market);
  • IVR-меню кол-центру: (044) 4590740, (067) 4957040, (093) 495-70-40 або (099) 495-70-40.

Якщо ж ваше питання вимагає письмового звернення в компанію і не може бути вирішене через дистанційні канали обслуговування, то ДТЕК Київські регіональні електромережі передбачив спеціальні скриньки для кореспонденції в усіх центрах обслуговування клієнтів. Такі листи будуть виймаються звідти в залежно від швидкості наповнення, та відповідь по ним буде надаватися упродовж передбаченого законодавством періоду.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано